Általános Szerződési Feltételek

Mely tartalmazza az Ortotech-Dent Kft. mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szerződési feltételeket bármikor módosíthatja. A szerződési feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba és mindaddig hatályban van, amíg a szolgáltató a webáruház szolgáltatást biztosítja.

A szerződési feltételek felhasználó által történő elfogadásának minősül, ha a felhasználó a szolgáltatást igénybe veszi, azaz az oldalon regisztrációt indít és/vagy terméket rendel, vásárol.

Szolgáltató adatai

Cégnév: Ortotech-Dent Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 3532 Miskolc, Kohó utca 14.
Adószám: 26246635-1-05
Cégjegyzék szám: 05-09-030579
Kibocsájtó cégbíróság: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Bíróság Cégbírósága, Miskolc
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus levelezési cím: info@ortotech.hu
Telefonos elérhetőség: +36 30 294 3950

Szállítási partnerek megnevezése:

  • Magyar Posta
  • FOXPOST

A tárhely-szolgáltató adatai: RACKFOREST Kft.

Cím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

Telefon: +36 70 362 4785
E-mail: info@rackforest.com

Megvásárolható termékek köre

Fogszabályozási és fogtechnikai anyagok, kézi műszerek és fogászati anyagok forgalmazásával foglalkozunk, melyeket webáruházunkban lehet megvásárolni. Megrendelését telefonon vagy email-en keresztül is leadhatja. A kedvezményes árakat csak webáruházas vásárlásnál tudjuk biztosítani, telefonon vagy e-mail-en keresztül történő rendelés esetén nem.

Rendelés menete

Az ortotech.hu weboldalon keresztül úgy tudja leadni a megrendelését, ha a kiválasztott termék(ek)et a Kosárba helyezi. A Kosár megnyitása után megjelenik a kiválasztott termékek listája, itt még tud módosítani a mennyiségen, esetleg terméket törölni. Ezen a felületen van lehetőség a Kupon felhasználására is, a termékek listája alatt tudja beírni. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Tovább a pénztárhoz gomb megnyomását követően megjelenő felületen tudja megadni a megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási és számlázási adatokat és itt tudja kiválasztani a fizetési és a szállítási módot is. Miután mindent kitöltött a jelen ÁSZF elfogadását követően a Megrendelés elküldése gombra kattintva tudja véglegesíteni a megrendelését.

A megrendelés véglegesítésével a Vásárló kijelenti, hogy az általa megadott adatok a valóságnak megfelelnek, és hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a megrendelés teljesítése céljából azokat felhasználja, kezelje, és ha szükséges felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A megrendelés véglegesítésével a Vásárló vállalja azt, hogy az általa megjelölt fizetési módon a megrendelés ellenértékét kiegyenlíti és a megrendelt terméket átveszi.

A webáruházban a termékek mellett feltüntetett árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFÁ-t, azonban a szállítási díjat nem. A szállítási díjat a kosároldalon kalkulálja ki a rendszer a kosárérték függvényében. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Ha webáruházban valamely termék mellett nyilvánvalóan hibás ár jelenik meg, például ha egy ismert termékről van szó, aminek az ára nagymértékben különbözik a megszokott árától, vagy pedig ha rendszerhiba folytán „0 Ft-os“ ár jelenik meg a termék mellett, a szolgáltató nem köteles a hibásan feltüntetett áron leszállítani az árut. Ilyen esetben a hiba felismerése és módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlót, akinek lehetősége van, megerősíteni a megrendelését az új feltételekkel vagy kérheti annak törlését is.

A webáruházunkban történő vásárlás nem regisztrációhoz kötött, viszont érdemes saját fiókot létrehozni, mert gyorsabbá, egyszerűbbé teszi a további megrendeléseket. Elég egyszer az első megrendelésnél megadni az adatokat, ugyanis ha a Számlázási adatok kitöltése során bepipálja a Fiók létrehozása opciót, azzal azonnal elkészíti a saját fiókját, ahol majd a korábbi megrendeléseket is vissza tudja nézni.

A megrendelések feldolgozása és teljesítése

A rendelés leadása során ügyeljen az adatok pontos kitöltésére, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Kérjük, kiemelten figyeljen az elérhetőségi adatok helyes megadására. Ha rosszul adja meg az e-mail címet, akkor nem tudjuk elküldeni Önnek a visszaigazolást a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja, a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Abban az esetben, ha nem kapott visszaigazolást, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9 és 17 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időszakon kívül is lehet megrendelést leadni, viszont ezek a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Minden esetben e-mailen vagy telefonon keresztül visszaigazoljuk, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül történik, amennyiben a megrendelt tétel nincs raktárkészleten, úgy 15-30 munkanapon belül tudunk szállítani. Az esetlegesen hiányzó termékekről a rendelés feldolgozását követően e-mailben tájékoztatjuk. Ilyen esetben a Szolgáltató a Vásárló által már kifizetett, azonban a Szolgáltató által vissza nem igazolt termékek vételárát a Vásárló részére visszatéríti.

Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: Ortotech Dent Kft.

Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: info@ortotech.hu

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a Felhasználó adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje és az ezekkel az adatokkal leadott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fizetési módok

A csomag értékének a kiegyenlítésére banki átutalással vagy utánvétellel van lehetőség. A számlát a csomaggal küldjük el. A megrendelés összesítőjén szereplő fizetendő végösszeg a szállítási költséget is magában foglalja.

Az Ortotech-dent Kft. fenntartja a jogot előleg kérésére, amennyiben a megrendelés értéke meghaladja a 100.000 Forintot. A termékeket csak az előleg megérkezését követően tudjuk elküldeni.

Utánvétel

Az utánvét összegét FOXPOST csomagautomatánál bankkártyával, házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel tudja kifizetni. Az utánvétel költsége minden esetben a vásárlót terheli.

Előzetes banki átutalás

Kérjük, hogy a megküldött rendelés visszaigazolás alapján szíveskedjék a teljes végösszeget bankszámlánkra átutalni, a Közlemény rovatban feltüntetve a rendelésszámát.

Bank: CIB

Számlaszám: 10700086-70726529-51100005

A számla tulajdonosa: Ortotech – dent Kft.

 

Szállítási díjak: Magyarországi szállítási cím esetén

Bruttó 20 000 Ft alatti vásárlás esetén a szállítási költség FOXPOST csomagautomatába 800 Forint, míg a házhozszállítás 1500 Forintba kerül.

Bruttó 20 000 Ft feletti vásárlás esetén FOXPOST csomagautomatába ingyenes a szállítás. Ha házhozszállítást kér abban az esetben 800 Forintos többletköltséggel kérhető.

Bruttó 30 000 Ft feletti vásárlás esetén a FOXPOST csomagautomatába való küldés és a házhozszállítás is ingyenes.

Külföldre szállítandó rendelési igényre egyedi ajánlatot készítünk.

Szállítási információk

FOXPOST csomagautoma:

A megrendelését az Ön által választott FOXPOST csomagautomatába küldjük. Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, a FOXPOST SMS-ben értesíti Önt erről. A csomagot az üzenetben elküldött egyedi kóddal tudja átvenni. Az értesítéstől számolva 3 napon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve az automaták helyét biztosító bevásárlóközpontok nyitvatartási idejét. A címzett helyett más is átveheti a csomagot az automatából a nyitókód ismeretében.

Ha a csomagot nem veszi át az érkezéstől számított 3 napon belül, akkor a küldemény visszaszállításra kerül webáruházunkba. A rendelés újraküldésére kizárólag a visszaszállítási és az újraküldési díj előre történő kifizetése után van lehetőség.

Országszerte 108 FOXPOST csomagautomata található. A FOXPOST csomagautomaták listáját itt találja: http://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/

Csomagkövetés
A csomagazonosító-szám segítségével a FOXPOST weboldalán meg tudja nézni, hogy hol tart a csomag kiszállítása: http://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

FOXPOST vevőszolgálat telefonszáma: 06-1-999-0369

(Hétfőtől péntekig, 8-20 óra között hívható.)

Házhozszállítás

A házhozszállításról is a FOXPOST gondoskodik. A futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben is értesítést küldenek. Abban az esetben, ha a csomag kiszállításáról szóló sms üzenetben található kiszállítási időpont nem megfelelő Önnek, akkor a csomag várható érkezéséről szóló email értesítésben található linken keresztül módosíthatja a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail útján értesítik a címzettet a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a központi raktárukba, majd visszaküldésre kerül a feladó számára.

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében vizsgálja meg, ha a termékeken sérülést észlel, akkor kérje a jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Át nem vett, visszaküldött csomagok újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Jótállásról szóló tájékoztató

A szolgáltató a  termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

Kellékszavatosság

A szolgáltató az eladott termékek hibájáért (a vásárláskor a termékben már meglévő hiba miatt, ami akkor még nem volt felismerhető) kellékszavatossági felelősséggel tartozik. A vásárló az átvétel napjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti kellékszavatossági igényeit, azokra a termékhibákra, amik a termék átadása időpontjában már léteztek.

A szolgáltatás teljesítésétől számított hat hónapon belül a fogyasztónak a kellékszavatossági igény érvényesítéséhez a hiba közlésén túl nincs egyéb feladata, ha a fogyasztó számlával tudja igazolni, hogy a szolgáltatást az Ortotech-Dent Kft. vállalkozás nyújtotta.

A fogyasztó – választása szerint – kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha az ezek közül a fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

A szolgáltató csak abban az esetben mentesül a kellékszavatossági felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája

  • a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett,
  • a vásárlónak felróható okból keletkezett.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után, már a fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

A fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

  • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

A fogyasztó jogosult a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállási jog gyakorlásának feltétele, hogy a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül eljutatja elállási/felmondási nyilatkozatát postai úton vagy elektronikus levél formájában az alábbi címre: 3532 Miskolc, Kohó utca 14. vagy info@ortotech.hu email címre.

A fogyasztó köteles számunkra a termékeket késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A termék visszaküldésének költségei a fogyasztót terhelik.

Ha a visszaküldött termék nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben a termék állapotának romlását, tönkremenését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Az elállási nyilatkozatnak a kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a termékeket.

A visszatérítésnél a megrendelésnél igénybe vett fizetési módot alkalmazzuk, kivéve, ha Ön más fizetési módot választ és ehhez a hozzájárulását adja.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

  • ha kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő általa szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek esetén
  • olyan zárt csomagolású termékeknél, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

Elállási/felmondási nyilatkozat minta

Címzett: Ortotech-Dent Kft.

Alulírott (Fogyasztó neve) kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: (a szerződés tárgyául szolgáló termék megjelölése)

Átvétel időpontja:

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

A fogyasztó aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Keltezés

 

Jogorvoslati lehetőségek

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.,

Telefon: +36 (1) 391-1400

Fax: +36 (1) 391-1410

URL: http://www.naih.hu

 

Vissza a tetejére